5 may 2020-ci il
Muğamlarımızın nota yazılması davam edir
Ü.Hacıbəyli adına BMA-nın elmi-tədqiqat laboratoriyası onlayn rejimdə iclas və seminarlarını davam etdirir. Mayın 5-də “Peşəkarlığın zirvəsində” adlanan növbəti elmi seminar Azərbaycanın əməkdar incəsənət xadimi, sənətşünaslıq namizədi, professor, peşəkar kamança ifaçısı Arif Əsədullayevə həsr olunmuşdur. Seminarda elmi - tədqiqat laboratoriyanın elmi işçisi ,dissertant Nigar Bayramova məruzə ilə çıxış etmişdir. O, Arif Əsədullayevin elmi və pedaqoji fəaliyyətindən danışaraq, onun zəngin ifaçılıq təcrübəsini də vurğulamışdır.
Arif Əsədullayevin Azərbaycanın7 əsas muğamlarını- Çaargah, Humayun, Rast, Bayatı-Şiraz, Zabul segah,Şur və Şüştər muğamlarını ilk dəfə olaraq nota salınmasından bəhs etmişdir.
Məruzəçi Arif Əsədullayevin müəllifi olduğu “İnstrumental muğamlar”, “ 7 klassik Azərbaycan muğamı” kitablarından, monoqrafiyalarından söz açdı. Seminarın sonunda məruzəçi Nigar Bayramova Ü. Hacıbəyli adına BMA-nın rektoru, professor Fərhad Bədəlbəylinin Arif Əsədullayev haqqında dediyi fikri ilə bitirdi: “Mən mübaliğəsiz deyirəm ki, Üzeyir bəyin arzularının biri olan muğamlarımızın temperasiya olunmuş səslərlə, 12 pilləli not sistemində yazıya salınması ilə Arif Əsədullayev ilk ifaçıdır ki, öz təmənnasız zəhməti ilə şifahi ənənəli Azərbaycan muğamları üçün Avropaya pəncərə açmışdır”. Sonda Arif Əsədullayev kamançada gözəl ifası ilə seminara ayrı bir rəng qatdı. Seminarda Bakı Musiqi Akademiyasının elm və yaradıcılıq işləri üzrə prorektoru, professor Gülnaz Abdullazadə, elmi-tədqiqat laboratoriyasının müdiri, dosent, sənətşünaslıq üzrə fəlsəfə doktoru Nuridə İsmayılzadə və laboratoriyanın əməkdaşları onlayn rejimdə iştirak etdilər. G Abdullazadə və N.İsmayılzadə seminarın sonunda öz dəyərli fikir və tövsiyyələrini bildirdilər, mövzu barədə laboratoriya əməkdaşları onları düşündürən suallar haqqında maraqlı müzakirələr apardılar.
Bakı Musiqi Akademiyasının elmi tədqiqat laboratoriyasının
Elmi işçisi Mustafayeva Nazlı