• Bütün bunlara görə Üzeyir Hacıbəyovun yaradıcılığı Azərbaycan xalqının milli sərvətidir. 

    Üzeyir Hacıbəyov şəxsiyyəti Azərbaycan xalqının iftixarı, bizim milli iftixarımızdır.

     

    Heydər Əliyev

     

  • Bəstəkarlar öz əsərlərini yaradarkən, unutmamalıdırlar ki, bizim yaradıcılığımızı xalq qiymətləndirir.

    Çunki xalq yalnız yaradıcı, yalnız bəstəkar deyildir; xalq eyni zamanda misilsiz tənqidçi və musiqi

    əsərlərinin ən yaxşı «istehlakçısıdır», xalq musiqi əsərlərinə diqqətlə yanaşır, yaxşını pisdən seçir.

     

    Üzeyir Hacıbəyli

  • Azərbaycan bəstəkarlıq məktəbinin yaradıcısı, məşhur sovet bəstəkarı Üzeyir Hacıbəyovun musiqisi xalqımızın

    ürəyində yaşayır, onun mə'nəvi həyatını zinətləndirir. Zaman bu böyük iste'dadın qurduğu əzəmətli

    binanı sarsıtmaqdan nəinki acizdir, əksinə, onun getdikcə daha da möhkəmləndiyinə şahid olur.

     

    Qara Qarayev

  • Üzeyir məni özünə xas təmkinlə, çox mehriban bir münasibətlə qarşıladı.

    O gündən başlayaraq, ömrünün axırına qədər ölməz sənətkarın hərarətli münasibətini duydum.

    İlk dəfə şəxsiyyətində hiss etdiyim bu hərarəti get-gedə sənətində də duydum və bütün varlığımla ona bağlandım...

     

    Fikrət Əmirov

    16 dekabr 2024-cü il

    16 dekabr 2024-cü il tarixində Üzeyir Hacıbəyli adına Bakı Musiqi Akademiyasının “Tarix-nəzəriyyə” fakültəsi SABAH qrupların II kurs musiqişünas-tələbələrinin təqdimatında AÇIQ MUSİQİ LEKTORİYASI VƏ TƏLƏBƏ POSTERLƏRİ layihəsi təqdim olundu.

    Qeyd edək ki, lahiyə rəhbəri “Tarix-nəzəriyyə” fakültəsinin dekanı, Əməkdar müəllim Sənətşünaslıq üzrə elmlər doktoru, professor Gülzar Mahmudovadır. 

    Koordinator-müəllim isə “Musiqi tarixi” kafedrasının professoru, Sənətşünaslıq üzrə elmlər doktoru Kəmalə Ələsgərlidir. 

    Layihənin proqramında maraqlı mövzulara toxunuldu.

    Tələbələr Gültəkin Behbudlu (tədbirin aparıcısı), Selcan Həsənli, Jalə Quliyeva,  Aysel Tağıyeva, Fatimə Nurməmmədova, Fatma Abdullayeva, Aygün Yusibova Gülnur Sabirli, Nəzrin Abdullayeva, Fidan Seyidzadə, Nəcibə Oğulova, Nərmin Mədətli, Xəyal Əsədli, Mehparə Zeynalova “Səyyar nəğmə və ya sabit melodik növ”,P.İ.Çaykovskinin əsərlərində R.Vaqnerin “tale leytmotivi” intertekstuallıq məcrasında, D.Şostakoviçin  5 saylı simfoniyasının naməlum səhifələri mövzuları ilə çıxış etdilər.

    Təqdimat hər kəs tərəfindən böyük maraqla qarşılandı.